Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 29 martie 2014

Ora Pamantului

Ora Pamantului


Bun  moment sa incep un blog, nu-i asa? Fix intre orele in care ar trebui sa respectam ceva important, mai exact, 9:16. Ei da, acum am simtit eu ca este momentul sa am un blog doar al meu, un blog unde sa scriu tot ce imi trece prin cap sau aproape tot ce imi trece prin cap.

Am pus titlul acesta in ideea ca in anul urmator sa sting tot pentru cel putin o jumatate de ora fiindca nu cred ca pot sta fara internet mai mult de atat, sau fara sa citesc ceva. Si cum... nu am puteri supranaturale sa vad pe intuneric, o jumatate de h va fi suficient :-)

Multi se vor intreba de ce am ales titlul blogului "Cuvintele din spatele cuvintelor". Asa ca voi raspunde  scurt si la obiect : pentru ca intotdeauna in spatele cuvintelor sunt sentimente. Sentimente exprimate prin cuvinte sau ascunse prin cuvinte.

Si asa incepem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu