Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 aprilie 2014

Office sau ...



                                             Office sau ... 

 Aproape in fiecare dimineata ma gasesc in aceeasi dilema: " cu ce ma imbrac azi????!!!!! "


      Problema nu ar fi numarul articolelor de imbracaminte sau al accesoriilor fiindca as minti ingrozior sa spun ca nu am destule haine si scuza cu " o femeie nu poate avea niciodata prea multe haine" deja a expirat. De vreo trei saptamani ma gandesc intens la aceasta problema zilnica. De ce nu imi pregatesc de seara hainele pentru a doua zi....? Am incercat si mi-a iesit de maxim 5 ori si de 2 ori cred ca ma aflam intr-un loc de unde nu prea aveam ce sa aleg inafara celor deja pregatite...
 
         Fiind nascuta sub semnul unei zodii  caracterizate de ambitie si perfectionism si…  lista ar putea continua, vreau ca totul sa fie asortat deci daca e tinuta sport, e sport din cap pana in picioare, daca e casual tot trebuie asortat, daca am o zi in care simt sa ma imbrac in stil rock, sub nicio forma nu au ce cauta alte elemente vestimentare “din alt film” in acest outfit si sub absolut nicio forma nu amestecam auriul cu argintiul.....deja m-a luat durerea de cap doar scriind despre toate astea deci ganditi-va ce dureri inimaginabile de cap am atunci cand pun la cale in fiecareee dimineata cum sa descopar marele mister " cu ce ma imbrac azi???????"Si tot gandindu-ma asa de ceva timp (chiar si atunci cand nu ma gandesc efectiv pt ca desigur are grija subconstientul meu de asta :-)) am ajuns la o concluzie...ok mai multe concluzii: inca nu pot sa ma despart de vremurile din liceu + facultate si de aceea incerc mereu noi si noi combinatii si de aceea imi place "sa fiu la moda" cum se spunea pe vremuri.
      

         Totodata, atunci cand ma imbrac office din cap pana in picioare de la costum, camasa, pantofi geanta si accesorii discrete, atunci am observat ca sunt luata in serios. Imi place si acest sentiment mai ales daca am vreo intalnire unde chiar este recomandata o astfel de tinuta.

         Si ce fac totusi cu copilul din mine? Cu cea care vrea blugi skinny si bocanci cu tinte? Sau colanti si bluze mulate? 

    Concluzia este de fapt ca nu reusesc sa stabilesc ce vreau cu adevarat: Office sau...sa mai copilaresc un pic?  

    Voi cei care ma cunoasteti cu adevarat,ce spuneti? Office sau …?


2 comentarii:

  1. Eu zic sa mai copilaresti ca iti sta bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce trebuie sa te limitezi la un stil? Felul in care ne imbracam tine de cum ne simtim in ziua respectiva, cel mai des. Eu, spre exemplu, trebuie sa am o stare foarte buna ca sa pot purta fusta, mai ales fusta scurta. Si eu oscilez intre office si rock. Office imi place din aceleasi motive ca si tine: sunt luata mai in serios. Dar accepta ca esti o persoana schimbatoare si dinamica, esti un om, nu un tablou pe perete, care are aceeasi stare tot timpul. Asta cu pregatitul de seara mie de obicei imi iese, pentru ca pot anticipa corect ce stare, ce chef voi avea ziua urmatoare. Eh, se mai intampla sa ma schimb peste noapte si fie ma trezesc dimineata, ma uit la hainele pregatite si zic "eu nu ma imbrac cu alea", fie cu 10 minute inainte sa plec ma imbrac cu ele si imi dau seama ca n-am chef de ele in acea zi. Si deschid sifonierul usor disperata zicand: "Eu cu ce ma imbraaaaaaac?"

    RăspundețiȘtergere