Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 februarie 2015

Anul asta va fi office!

Din seria Office sau... Astazi avem, Anul asta va fi office! Dupa lungile nelamuriri in ceea ce priveste stilul vestimentar personal, am privit lung, dar foarte lung o anumita fotografie dintr-o brosura, mai exact vreo 5 zile. Mi-a trecut prin cap sa scap de toate obiectele ce nu ar corespunde stilului din fotografie dar am realizat ca as ramane cu un sfert din tot ce am si inca nu sunt pregatita pentru o schimbare atat de radicala si unica intr-un timp foarte scurt. Anul acesta va fi office si nu stiu cat timp imi va lua sa il transform insa inspirata fiind de urmatoarea:
Am inceput cu geanta.Pe care apropos, v-o recomand deoarece este incapatoare dar nu foarte mare, are 2 buzunare interioare, unul pentru telefon si unul cu fermoar plus bareta de purtat pe umar. Eu zic ca am inceput bine anul office si ca sa il pot si continua va trebui sa trec pe la sala pentru a putea purta fara niciun stress si costumul alb. Si da! Imi doresc foarte tare sa copiez imaginea respectiva. Cu ochelarii de soare va fi cel mai greu :-) dar nu imposibil! Si nu, nu voi arunca hainutele sport si rock ci le voi purta in weekend sau concedii! Chiar daca imi doresc sa adopt un stil mai "serios" asta nu inseamna ca trebuie sa dispara de tot stilul "ciudat" :-)))(cum a fost numit de catre o d-na mai in etate datorita uneia dintre esarfele mele cu capete de morti si stelute). Dar isi vor face loc la mine in garderoba si ceva esarfe cu flori...ok nu chiar flori, poate niste floricele mai mici sau ceva negru cu buline albe...dar oricum declar 2015, 3 februarie, inceputul schimbarii stilului vestimentar! Sa fie office! Si sa imi si iasa :-)

2 comentarii:

  1. sa fie, daca zici tu! la mine va fi doar cool (nu ca pana acum nu ar fi fost!) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Spre sfarsitul anului, cu siguranta va fi office ;-)

    RăspundețiȘtergere