Faceți căutări pe acest blog

duminică, 15 iunie 2014

Hey brother....

Hey brother....     

Acum un an, daca m-ar fi intrebat cineva ce ar fi mai bine sa avem langa noi - o sora sau un frate, as fi raspuns clar si foarte sigur ca o sora. Dar anii trec, realizez din ce in ce mai mult cat de repede trec, (parca ieri a fost Anul Nou, azi Pastele iar maine-poimaine vine Craciunul) si  cred ca fiecare copil ar trebui sa aiba un frate mai mare. Desigur, ne intrebam" si fratele mai mare pe cine are la randul lui ?" Are privilegiul de a fi un frate mai mare. Am citit ceva foarte frumos mai demult si din pacate nu ii stiu autorul original dar a reusit sa fie original in a descrie iubirea (de frati, in special)si am sa citez si eu sursa respectiva:

Intr-o zi o fetita isi intreba fratele mai mare: - Ce este iubirea?  Acesta, zambind, i-a raspuns: -Iubirea este atunci cand tu imi furi ciocolata din ghiozdan in fiecare dimineata, iar eu, nu schimb niciodata locul unde o tin.

Mi se pare o definitie superba a iubirii intre frati si cei care au un frate mai  mare, sau chiar si o sora mai mare, sa se bucure si sa inteleaga ce dar frumos au primit. Fie ca se afla langa voi, in locuinta voastra, fie ca si-au format familii proprii, intotdeauna vor avea un loc special  in inima lor pentru voi, si, macar 2 minute sa va asculte. Asadar bucurati-va de fratii vostri si petreceti cat mai mult timp cu ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu